Κάντε κλικ σε κάθε εικόνα για να δείτε λεπτομέρειες του βιβλίου.

Δεν είμαι τέρας, σου λέω! (Παναγιώτα Πλησή)

“Μπορείς, σε παρακαλώ, να κρατήσεις τον Αγάπιο για είκοσι μέρες;” μου είπε ο γείτονάς μου ο Λάζαρος. “Να και οι οδηγίες”. Πήρα τις οδηγίες και τις έβαλα στην τσέπη του τζιν μου. “Θέλω οδηγίες για να προσέξω ένα παιδί;” είπα από μέσα μου.
Αυτή είναι η αρχή της ιστορίας ενός ιδιαίτερου παιδιού, του Αγάπιου. Στον Αγάπιο δεν αρέσουν οι εκπλήξεις, η φασαρία. Τον ενοχλούν ορισμένοι ήχοι και μπορεί το ρύζι που του μαγείρεψες να του μυρίζει ψάρι. Μπορεί να αλλάξει θέση γιατί μια αχτίνα του ήλιου πέφτει στα μάτια του. Δεν του αρέσει ο πολύς κόσμος, προτιμά να παίζει μόνος στο δωμάτιο του και θυμώνει συχνά όταν κάτι αλλάξει στο πρόγραμμά του. Δε σε καταλαβαίνει όταν μιλάς με μεταφορές. Ξέρει όλους τους φίλους του μπαμπά του, αλλά αυτός δεν έχει φίλους, μιλάει ασταμάτητα, του αρέσει η τακτοποίηση, γνωρίζει πολλά πράγματα, και κάτι που ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν, πως “ο δενδρόβιος μυρμηγκοφάγος ονομάζεται και ταμάντουα η τετραδάχτυλος!”. 

Το βιβλίο κυκλοφόρησε το 2011 από τις εκδόσεις Κέδρος και έχει κάνει μέχρι τώρα 8 ανατυπώσεις. Βραβεύτηκε με το Κρατικό Βραβείο Παιδικής Λογοτεχνίας Κύπρου και με Έπαινο από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου. Έχει μεταφραστεί στα ιταλικά με τον τίτλο Non sono un mostro ti dico-Edizioni Anicia. Το βιβλίο έχει και εκπαιδευτικό υλικό, που διατίθεται δωρεάν στο διαδίκτυο. Αποτέλεσε και αποτελεί ένα παιδικό-και όχι μόνο-βιβλίο αναφοράς για τον αυτισμό (άσπεργκερ)

https://www.kedros.gr/product/7924/eimai-teras.html

http://deneimaiterassouleo.blogspot.com/


Τι σημαίνει για μένα; (Catherine Faherty)

Στο ευρύ φάσμα των αναπτυξιακών διαταραχών αυτιστικού τύπου, τα άτομα με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας ή Σύνδρομο Asperger αποτελούν ένα πολύ υψηλό ποσοστό και παρουσιάζουν ιδιαίτερα περίπλοκα προβλήματα στην εκπαίδευση και την καθημερινή τους ζωή, ακριβώς επειδή έχουν περισσότερη συνείδηση της ιδιαιτερότητάς τους. Το βιβλίο της Catherine Faherty είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο γνώσης και αυτογνωσίας, διδαχής και αυτοδιδαχής, πολύτιμο για το γονιό, το δάσκαλο και για το ίδιο το αυτιστικό άτομο. Μια θαυμάσια μέθοδος κατανόησης του αυτισμού και των επιδράσεών του. Εξηγώντας ότι ο αυτισμός είναι «ένας άλλος τρόπος σκέψης και ύπαρξης», το παρόν βιβλίο προσφέρει πληροφορίες για τις αισθητηριακές εμπειρίες, τα ταλέντα, τις δεξιότητες, τη συμπεριφορά, τις σχέσεις, τους φίλους και τα αισθήματα των παιδιών με αυτισμό. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά απλό και πρακτικό βιβλίο εργασίας, χωρισμένο σε κεφάλαια τα οποία θα πρέπει να μελετηθούν από το ίδιο το παιδί, και τα οποία ακολουθούνται από μέρη για γονείς, δασκάλους και θεραπευτές, όπου εξηγείται πώς μπορούν να διαρθρώσουν την εμπειρία του παιδιού έτσι ώστε να ενθαρρύνουν την κατανόηση και την αμοιβαία θετική αλληλεπίδραση του παιδιού με το περιβάλλον του.


Κατανόηση του θανάτου και της αρρώστιας & τι διδάσκουν για τη ζωή (Catherine Faherty)

Είναι μεγάλη πρόοδος και ανεκτίμητη βοήθεια η έκδοση του βιβλίου της Catherine Faherty “Κατανόηση του θανάτου και της Ασθένειας – και τι Διδάσκουν για τη Ζωή” από τις Εκδόσεις Ροτόντα, που έχει γραφτεί για άτομα με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Εστιάζοντας στην ιδιαίτερη ποιότητα της σκέψης και στην κυριολεκτική κατανόηση, το βιβλίο οργανώνει και καθοδηγεί θεραπευτές, γονείς, εκπαιδευτικούς ή άλλους “σημαντικούς ενήλικες” να προσεγγίσουν συστηματικά και εξατομικευμένα τις ανάγκες κάθε ατόμου και να προωθήσουν την επεξεργασία όλων των σχετικών πληροφοριών.
Οι “φόρμες επικοινωνίας” υποστηρίζουν την έκφραση, τη διαχείριση συναισθημάτων, την ανταλλαγή πληροφοριών και βοηθούν ουσιαστικά το άτομο να αντιμετωπίσει την αβεβαιότητα, την απώλεια και το πένθος. Αν και έχει γραφτεί για άτομα με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος, το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξατομικευμένα από θεραπευτές και γονείς, που έχουν ανάγκη από καθοδήγηση ώστε να προσεγγίζουν συστηματικά και να υποστηρίξουν την κατανόηση του θανάτου ως μέρος της ζωής και την αποδοχή της απώλειας σε παιδιά με τυπική ανάπτυξη. 


Αυτισμός και ποιότητα ζωής (Valerie Gaus)

Από την πρώτη σελίδα του βιβλίου “Αυτισμός και Ποιότητα Ζωής”, που καθηλώνει τον αναγνώστη με τα παραδείγματα και τον κάνει να αναφωνεί ‘Ναι, αυτός είμαι εγώ, η Valerie Gaus προσφέρει στους αναγνώστες με αυτισμό έναν θετικό και δυνατό οδηγό για να ζήσουν τη ζωή τους στο έπακρο. Παρουσιάζοντας τον αυτισμό ως διαφορετικό παρά ως διαταραγμένο τρόπο ύπαρξης, η Dr Gaus οδηγεί ατομικά τους αναγνώστες στην αυτο-ανακάλυψη και παρουσιάζει πρακτικούς τρόπους για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Ως άτομο στο φάσμα, βρίσκω τα παραδείγματα της Dr Gaus, τις ιδέες και τις προσεγγίσεις της πέρα για πέρα αληθινές, με βάση τις δικές μου εμπειρίες ζωής αλλά και των φίλων μου που είναι στο φάσμα του αυτισμού.
Με διαφορετικούς τρόπους, – συμπεριλαμβανομένης και της συζήτησης της συγγραφέως για το πώς τα άτομα στο φάσμα ερμηνεύουν συνήθως τις γνωστικές, κοινωνικές, αισθητηριακές, συναισθηματικές και άλλες πτυχές του γύρω κόσμου – αυτό το βιβλίο θα βοηθήσει τους αναγνώστες να αναπτύξουν αληθινή και βαθιά αντίληψη εαυτού. Επιπλέον, δίνει έμφαση στη σημασία της αντίληψης των διαφορών, όχι ως μειονεκτήματα αλλά ως πλεονεκτήματα. Η Dr Gaus δείχνει πώς οι αποκλίσεις στον τρόπο που σκέφτεται το άτομο με αυτισμό, στον τρόπο που κοινωνικοποιείται, βιώνει τον κόσμο και αντιλαμβάνεται τη σκέψη και το συναίσθημα, γίνονται εξαιρετικές δεξιότητες. Για παράδειγμα, η χαρακτηριστική διχοτομική σκέψη αναδιατυπώνεται ως ρεαλισμός και η ειλικρίνεια στην επικοινωνία χωρίς φίλτρο, μπορεί να θεωρηθεί ως αυθεντικότητα. Ακόμη και η τάση για λιγότερη επικοινωνία μεταξύ των περιοχών του εγκεφάλου που ευθύνονται για τη σκέψη και το συναίσθημα γίνεται αντιληπτή ως κουράγιο ή αισιοδοξία.


Αυτισμός: τι σημαίνει για μένα; (Catherine Faherty)

Είναι μεγάλη ικανοποίηση η μετάφραση και η επιμέλεια του βιβλίου εργασίας της Catherine Faherty που εκδίδεται με τη μορφή αυτή μόνο στην ελληνική γλώσσα. Εξαιρετική επαγγελματίας, δημιουργική και ιδιαίτερα αφοσιωμένη όπως δηλώνει ο Gary B. Mesibov, πρώην διευθυντής του Τομέα TEACCH στο Πανεπιστήμιο του Chapel Hill στη Β. Καρολίνα, η Catherine έχει ωφελήσει με τις πρωτοποριακές της ιδέες άτομα με αυτισμό διαφορετικών ηλικιών και δυνατοτήτων, τις οικογένειές τους, αλλά και εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες υγείας. Η συνεργασία μου μαζί της από το 1997 έως σήμερα είναι ιδιαίτερα δημιουργική. Από την εκπαίδευσή μου στο Πρόγραμμα TEACCH όπου εργαζόταν, την οργάνωση της πρώτης παρουσίασής της για τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος στην Ελλάδα το 1998 και πολλών σεμιναρίων στη συνέχεια, έως τη μετάφραση και έκδοση των βιβλίων της στην ελληνική γλώσσα, η συνεργασία μας είναι συνεχής και σταθερή, όπως και το κοινό μας ενδιαφέρον για τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Αναγνωρίζοντας ότι οι διαταραχές αυτές μπορεί να είναι πιο συχνές από όσο φανταζόμαστε σήμερα, όπως φαίνεται από τις πρόσφατες εντυπωσιακές αλλαγές των επιδημιολογικών δεδομένων, επιχειρούμε την έκδοση αυτού του βιβλίου προς όφελος όλων εκείνων που ενδιαφέρονται για τις ΔΑΦ: για τα άτομα με αυτισμό και τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους θεραπευτές.


Σύνδρομο Asperger (Tony Attwood)

Το σύνδρομο Asperger είναι μια από τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος που αφορά μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Στο βιβλίο αυτό ο διεθνούς φήμης κλινικός ψυχολόγος και ειδικός σε θέματα αυτισμού Tony Attwood περιγράφει αναλυτικά το σύνδρομο και δίνει έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν τα παιδιά, οι έφηβοι και οι ενήλικο με σύνδρομο Asperger σε όλους τους τομείς της ζωής τους: στις κοινωνικές σχέσεις και τη διαχείριση συναισθημάτων, την επικοινωνία, τη γλώσσα και τις γνωστικές δεξιότητες, την κίνηση και την επεξεργασία των αισθητηριακών ερεθισμάτων. Με απλό αλλά επιστημονικό λόγο, και στηριζόμενος στα ερευνητικά δεδομένα και στην πλούσια κλινική εμπειρία του, ο συγγραφέας παρέχει στους επαγγελματίες, στους γονείς, στα ίδια τα άτομα με σύνδρομο Asperger αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο έναν πλήρη οδηγό με όλες τις επιστημονικές πληροφορίες σχετικά με το σύνδρομο. Αυτό το σκοπό εξυπηρετούν άλλωστε αφενός οι συγκεντρωτικοί πίνακες στο τέλος κάθε κεφαλαίου, που συνοψίζουν τα βασικά σημεία και τις προτεινόμενες στρατηγικές, και αφετέρου οι μαρτυρίες των ίδιων των ατόμων με σύνδρομο Asperger, που παρατίθενται σε όλο το βιβλίο. 


Γνωστική-συμπεριφορική θεραπεία για ενήλικες με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος (Valerie Gaus)

“Οποιοσδήποτε κλινικός που παρέχει θεραπεία σε ενήλικες με διαταραχές άγχους και διάθεσης, πρέπει να διαβάσει αυτό το βιβλίο. Μας βοηθά να αναγνωρίσουμε τα άτομα με ΔΑΦ και να τους παρέχουμε φροντίδα που ανταποκρίνεται στον μοναδικό τρόπο με τον οποίο επεξεργάζονται τις πληροφορίες. Μαθητές, εκπαιδευόμενοι και επαγγελματίες σε όλα τα επίπεδα εμπειρίας μπορούν να μάθουν από αυτόν τον πολύτιμο τόμο. Η Gaus έχει βαθιά κατανόηση των ατόμων με ΔΑΦ. Είναι εξαιρετική δασκάλα και παρέχει ξεκάθαρες εξηγήσεις που πλαισιώνονται από την πλούσια κλινική της εμπειρία.”


Αυτισμός (Sarah Lennard – Brown)

Ο αυτισμός επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο κάποιο άτομο βιώνει τον κόσμο και αλληλεπιδρά με αυτόν. Αν και από πολλές απόψεις πρόκειται για μια διαταραχή που δυσχεραίνει τη ζωή, ο αυτισμός μπορεί ωστόσο να βοηθήσει τους ανθρώπους να σκέφτονται με δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο. Σε αυτό το βιβλίο εξηγείται πώς αντιμετωπίζουν τον κόσμο τα άτομα με κλασικό αυτισμό, με υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό ή με σύνδρομο Asperger, ενώ παράλληλα εξετάζονται οι θεωρίες για τις αιτίες του αυτισμού, καθώς και οι θεραπευτικές μέθοδοι που ακολουθούνται για να διευκολυνθεί η καθημερινή ζωή των ατόμων αυτών. 


Αυτισμός : Εκπαιδευτικές και Θεραπευτικές Προσεγγίσεις (Ευφροσύνη Καλύβα)

Το βιβλίο αυτό αποτελεί σημαντική πηγή πληροφοριών για τους γονείς και αξιόλογο βοήθημα για τους επαγγελματίες υγείας και εκπαίδευσης, που εργάζονται και συμβάλλουν στην προώθηση της ποιότητας ζωής των ατόμων με αυτισμό και των οικογενειών τους. Αποτέλεσμα επιστημονικού και ανθρώπινου ενδιαφέροντος, συμβάλλει στον εμπλουτισμό της ελληνικής βιβλιογραφίας στον τομέα των σοβαρών και μακροχρόνιων διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών.


Η ζωγραφιά της ελπίδας (Νάσια Παναγοπούλου)

Η αρρώστια και ο θάνατος είναι μαθήματα της επίγειας ζωής μας. Μέσα απ’ αυτά καλούμαστε να μάθουμε πράγματα και να πορευτούμε. Απέναντι στο φόβο και στον πόνο που μας προκαλούν είτε υποτασσόμαστε είτε αμυνόμαστε. Εγώ, η μητέρα του αυτιστικού Ιάσονα, έμαθα να πολεμώ. Έμαθα να αμύνομαι σ’ αυτό τον πόνο, να προσπερνώ το φόβο, να βγαίνω τελικά νικήτρια και να διεκδικώ με αξιοπρέπεια τα δικαιώματα του παιδιού μου. Γιατί, όπως λέει και μια κινέζικη παροιμία: «Κάθε πόνος είναι ένα θείο δώρο. Εξαρτάται από ποια πλευρά θα το δεις».


Μαμά, αυτό είναι άνθρωπος ή ζώο; (Hilde De Clercq)


Οχυρωμένη σιωπή : Γέφυρες επικοινωνίας με το αυτιστικό παιδί (Σωτήρης Σταμάτης)


Αυτισμός (Uta Frith)

Ο Αυτισμός είναι μια περίπλοκη και αινιγματική διαταραχή της ανάπτυξης. Υπήρξε αντικείμενο μύθων και ταυτόχρονα αιτία θλίψης, πόνου και οδύνης στις οικογένειες με αυτιστικά μέλη. Ο Αυτισμός είναι φαινόμενο που έχει προκαλέσει παρανοήσεις και συγκρούσεις μεταξύ των ειδικών. Σήμερα υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος αριθμός θεωριών που επιχειρούν να ερμηνεύσουν την προέλευση και τη φύση του Αυτισμού· ωστόσο, οι περισσότερες έχουν συνδεθεί με συγκεκριμένους και ταυτόχρονα περιορισμένους τρόπους αντιμετώπισης. Το βιβλίο αυτό, για πρώτη φορά, προβαίνει σε μια ολοκληρωμένη ψυχολογική παρουσίαση των όσων συμβαίνουν στο αυτιστικό άτομο, επιχειρώντας μια νέα προσέγγιση του Αυτισμού.


Διάγνωση : “Αυτισμός” (Temple Grandin, Margaret M. Scariano)

Η Τεμπλ Γκράντιν είναι μια από τους πρώτους ειδικούς στον κόσμο στο σχεδιασμό και την κατασκευή μηχανημάτων αγροτικού εξοπλισμού. Μπορεί κανείς να βρει τα σχέδια της σε πολλές χώρες. Έχει γράψει περισσότερες από 100 επιστημονικές εργασίες και δίνει διαλέξεις σ’ όλο τον κόσμο πάνω σ’ αυτό το μοναδικό θέμα. Κατέχει master, στη ζωολογία, από το Arizona State, και το 1988 δέχτηκε τον τίτλο του διδάκτορα από το Πανεπιστήμιο του Illinois στην Urbanan.
“Απ’ όσο ξέρω, αυτό είναι το πρώτο βιβλίο γραμμένο από ένα αυτιστικό άτομο που έχει αναρρώσει. Η ικανότητα της Τεμπλ να μεταδίδει τα βαθύτερα συναισθήματα και τους φόβους της, μαζί με την ικανότητα της να εξηγεί τις πνευματικές της διεργασίες, θα δώσουν στον αναγνώστη μια βαθιά γνώση του αυτισμού που πολλοί λίγοι έχουν επιτύχει.
(Μπ. Ρίμλαντ, Ινστ/το Μελέτης της Παιδικής Συμπεριφοράς, Σαν Ντιέγκο)
“Μια συναρπαστική ιστορία – στην πραγματικότητα, μια ιστορία διαφορετική απ’ όλες όσες έχω ακούσει ως τώρα. θα πρέπει να ενδιαφέρει τους ειδικούς και τις οικογένειες που έχουν να κάνουν με αυτισμό και συμπεριφορά αυτιστικού τύπου.
(Γ. Τ. Κρουκ, Γιατρός, Σύμβουλος)


Αυτισμός : Σύγχρονη Ψυχολογική Θεώρηση (Francesca Happé)

Aυτό το ευανάγνωστο και συνοπτικό νέο βιβλίο για τον αυτισμό συναντά μια μοναδική προσφορά στη βιβλιογραφία γι’ αυτή την περίπλοκη διαταραχή. Συνδυάζει μια σαφή εισαγωγή στη σύγχρονη σκέψη που αφορά την αυτιστική περιοχή με μια ισόρροπη επισκόπηση της ψυχολογικής θεωρίας και μια κριτική σύνθεση της συναφούς ερευνητικής εργασίας. Το παρόν βιβλίο εισάγει την ψυχολογική μεταχείριση του αυτισμού που έχει ανάγκη αυτή η περιοχή και δεν είναι ούτε μια υψηλού επιπέδου μάθησης μονογραφία ή δημοσιευμένη εργασία ούτε ένα βιβλίο με μοναδική φροντίδα του αυτιστικού ατόμου και το συναφή ρόλο των γονιών.
Είναι μια ουσιαστική επιστημονική εισαγωγή για όλους εκείνους που επιλέγουν να μελετήσουν τον αυτισμό στις επιστήμες της ψυχολογίας, της ιατρικής, της λογοθεραπείας και της παιδαγωγικής, σ’ επίπεδο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό, ενώ ταυτόχρονα διαφωτίζει τους γονείς και όσους φροντίζουν αυτιστικά παιδιά.


Κανείς στο πουθενά : Η εκπληκτική αυτοβιογραφία ενός αυτιστικού κοριτσιού (Ντόνα Ουίλιαμς)

Με την ταμπέλα της κουφής, ανώμαλης, τρελής, καθυστερημένης, σπαστικής, ηλίθιας, πνευματικά ανάπηρης, παράξενης, άγριας και παράλογης, η Ντόνα Ουίλιαμς έζησε σ’ ένα δικό της κόσμο. Βρισκόταν σε μια κατάσταση μεταξύ πραγματικότητας και ονείρου, βλέποντας τα απρόσιτα πράγματα γύρω της, μέσα από την ασφάλεια που της παρείχε ένας «κόσμος κάτω από γυαλί». Μερικοί άνθρωποι την καταλάβαιναν, και πάνω απ’ όλους η ίδια η Ντόνα, γι’ αυτό και λαχταρούσε να γίνει «φυσιολογική». Στα είκοσι πέντε της χρόνια, η Ντόνα ανακάλυψε μια λέξη, μια καινούρια ετικέτα, η οποία της έδωσε πολλές απαντήσεις, μια ευκαιρία να συγχωρέσει και την ελπίδα ν’ αποκτήσει επιτέλους την αίσθηση ότι ανήκει κάπου: αυτή η λέξη ήταν ο αυτισμός.
Η πάλη της Ντόνα να συνυπάρξει κοντά με το πρόβλημά της μέσα από επιστημονικούς όρους και η προσπάθεια να επιβιώσει μέσα σ’ έναν κόσμο γεμάτο άγνοια και κακία, είναι μοναδική για τις δυνατότητες που έχει ένας αυτιστικός νους. Θα μπορούσε να έχει αποτραβηχτεί στον κόσμο της: αντίθετα, πέρα από κάθε πρόβλεψη, η Ντόνα τελείωσε το πανεπιστήμιο, έζησε ανεξάρτητη και έχει γράψει αυτό το αυθεντικό έργο μέσα από τα βιώματα ενός αυτιστικού. Αυτό το βιβλίο είναι ένας σταθμός στη λογοτεχνία της πνευματικής υγείας, ένα έργο απίστευτης τόλμης και μια από τις πιο ασυνήθιστες ανθρώπινες ιστορίες που έχετε διαβάσει ποτέ.


Για την αγάπη της Άννας : Η αληθινή ιστορία ενός αυτιστικού κοριτσιού (Τζέημς Κόπλαντ)


Νηπιακός αυτισμός (Michael Rutter)

Ο νηπιακός αυτισμός, αν και σχετικά σπάνια κατάσταση, έχει προσελκύσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της παιδιατικής και της παιδοψυχιατρικής. Στο παρόν βιβλίο ο γνωστός καθηγητής ψυχιατρικής παιδιών και εφήβων Michael Rutter περιγράφει τις σύγχρονες αντιλήψεις και τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα γι αυτή τη σύνθετη και ιδιάζουσα αναπτυξιακή διαταραχή.


Οδηγός εκπαίδευσης παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (Ι. Βογινδρούκας, D. Sherratt)

Το βιβλίο παρέχει, εν συντομία, σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη φύση του αυτισμού και των συναφών διαταραχών και, κυρίως, οδηγίες και παραδείγματα εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, ιδιαίτερα χρήσιμα στην καθημερινή ζωή στο σχολείο και στο σπίτι. Οι συγγραφείς, με τη χρήση του α΄ πληθυντικού προσώπου, που κυριαρχεί σε όλο το βιβλίο, προκαλούν άμεσα το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή του αναγνώστη, ενώ η αποφυγή δυσνόητων επιστημονικών όρων, καθιστά το περιεχόμενο κατανοητό, εύχρηστο και προσφιλές σε ευρύ κοινό.


Σύνδρομο Asperger : Ένας Πρακτικός Οδηγός για Δασκάλους (Val Cumine, Julia Leach, Gill Stevenson)


Αυτισμός και Mάθηση (Stuart Powell, Rita Jordan)


Κατανόηση και Διδασκαλία των παιδιών με αυτισμό (Rita Jordan, Stuart Powell)


Η εκπαίδευση παιδιών και νεαρών ατόμων με αυτισμό (Rita Jordan)


Αυτισμός : Από τη θεωρητική κατανόηση στην εκπαιδευτική παρέμβαση (Theo Peeters)


Διασχίζοντας τις γέφυρες (Viki Satkiewicz – Gayhardt, Barbara Peerenboom, Roxanne Campbell)


Ο αυτισμός σαν μεταβολική διαταραχή (Paul Shattock, Dawn Savery)


Ζώντας και δουλεύοντας με τον αυτισμό (Συλλογικό έργο)


Οι Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες των παιδιών με αυτισμό (Rita Jordan, Stuart Powell)


Οι Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες των παιδιών με αυτισμό (Συλλογικό έργο)


Άτομα με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Susan Moreno, Anne Donellan)


Γιατί ο Κρις το κάνει αυτό;  (Tony Attwood)


Η θεραπεία των εμμονικών και στερεότυπων συμπεριφορών (Patricia Howlin, Michael Rutter)


Το αυτιστικό φάσμα (Lorna Wing)


Εισαγωγή στον αυτισμό (Συλλογικό έργο)


Εγχειρίδιο επιβίωσης γονέων : Ένας οδηγός για την επίλυση κρίσεων στον αυτισμό και τις συναφείς αναπτυξιακές διαταραχές (Eric Schopler)


Αναζητώντας τον μίτο της Αριάδνης : Α΄ ευρωπαϊκό συνέδριο για τον αυτισμό στην Ελλάδα, 3-14-15 Ιανουαρίου 1995


Αυτισμός : Ένας ύμνος στην επικοινωνία
(Catherine Collia – Faherty, Βάγια Παπαγεωργίου, Νίκη Παπαδοπούλου)


Περιγραφή του Αυτισμού (Συλλογικό έργο)


Επιμέλεια βιβλιοπροτάσεων – Βιβλιογραφική έρευνα:
Χαράλαμπος Αντωνόπουλος, εκπαιδευτικός MSc

ΣΧΕΤΙΚΑ