Θεατρικό παιχνίδι
Στις 19 Ιουλίου ο κ. Σταύρος Ρομποτής, πρόεδρος της Θεατρικής Ομάδας Πύργου και Εμψυχωτής Θεάτρου στο Ελληνικό Ωδείο Πύργου, προσπάθησε να δώσει μια γεύση στα παιδιά από το μαγικό κόσμο του θεάτρου μέσα από παιχνίδι, κίνηση, λόγο, παντομίμα, αυτοσχεδιασμό, μαθαίνοντας παράλληλα βασικές έννοιες που αφορούν τη θεατρική παιδεία.
Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Θεατρικό παιχνίδι

Ξεκινήσαμε κάνοντας ενα μεγάλο κύκλο για να βλεπόμαστε όλοι, προσπαθώντας να γνωριστούμε και να αποκτήσουμε οικειότητα. Στη συνέχεια χαλαρώσαμε τους μύες του προσώπου κάνοντας ασκήσεις, βοηθώντας παράλληλα να “λυθούμε”  τσαλακώνοντας την εικόνα μας παίρνοντας διάφορες εκφράσεις, προκαλώντας τα πρώτα γέλια.
Συνεχίσαμε με ελεύθερο περπάτημα στο χώρο ώστε να τον νιώσουμε περισσότερο οικείο, αλλάζοντας σταδιακά το περπάτημα μας σε διάφορες καταστάσεις – συνθήκες (περπατήσαμε κουρασμένοι, χαρούμενοι, λυπημένοι κτλ).
Στο ίδιο μοτίβο εφαρμόσαμε τον καθοδηγούμενο αυτοσχεδιασμό, βάζοντας τα παιδιά σε  ρόλο, “περπατώντας στη βροχή” όπου ενισχύθηκε και το αίσθημα της δημιουργικότητας και της πλήρους ενσωμάτωσης στην ομάδα.
Οι ρόλοι μετατράπηκαν σε πρωταγωνιστικούς όταν το κάθε παιδί οδηγούσε τα υπόλοιπα να το ακολουθήσουν σε διάφορες παραλλαγές βαδίσματος – κίνησης.
Μετά από…τόσο περπάτημα, καθίσαμε και σηκωνόμασταν ένας ένας για να παραστήσουμε διάφορα ζώα (σκύλος, αετός, κάβουρας) χρησιμοποιώντας μόνο το σώμα μας, χωρίς τη βοήθεια του ήχου.
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Βουτώντας σε πιο τεχνικά κομμάτια και με τη βοήθεια μουσικής, μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να μας βλέπουν “πρόσωπο” όλοι οι θεατές μέσα από κίνηση που πάγωνε σε τυχαία σημεία, στρέφοντας την προσοχή των παιδιών στα μάτια των θεατών.
Θέλοντας να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τον τρόπο σκέψης των παιδιών και να δέσουμε την ομάδα ώστε να συνεργαστούν πιο εύκολα στο τελευταίο κομμάτι του αυτοσχεδιασμού, τα παιδιά απάντησαν σε τυχαίες ερωτήσεις του τύπου “τι σούπερ δύναμη θα ήθελες να είχες για μια μέρα” ή “τι θα έκανες αν έβρισκες ένα πορτοφόλι” κτλ.
Μάθαμε πως γίνεται η σωστή υπόκλιση και τη σημασία της, όπως και του χειροκροτήματος των θεατών και τέλος τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες όπου αφού συνεργάστηκαν δημιουργώντας σενάριο, μοιράζοντας ρόλους και στήνοντας σκηνοθεσία, μας παρουσίασαν από ένα “διαφημιστικό”  αυτοσχεδιάζοντας, κάνοντας μάλιστα πράξη αρκετά από όσα είχαμε μάθει την προηγούμενη ώρα. 
 Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
 
Θεατρικό παιχνίδι
Ολοκληρώνοντας το απίστευτο αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ο κ. Ρομποτής μας ειπε:
“Το να προσφέρεις κάτι αφιλοκερδώς είναι μοναδικό. Αν περιλαμβάνει και παιδιά, είναι μαγικό! Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την ευκαιρία να βρεθώ στο φιλόξενο χώρο της Βιβλιοθήκης μας με τους ζεστούς ανθρώπους και με τα υπέροχα παιδιά που ήρθαν να γνωριστούμε, να παίξουμε και να μάθουμε.Συγχαρητήρια για την διοργάνωση των προγραμμάτων, προσφέρετε πολύτιμο έργο στην μικρή μας πόλη δίνοντας βήμα σε εθελοντές να προσφέρουν το μεγαλύτερο αγαθό όλων. Την αγάπη για τα παιδιά και τον συνάνθρωπο. Και ένα μεγάλο μπράβο στους γονείς που αντιλαμβάνονται τι χρειάζονται τα παιδιά τους. Καλή συνέχεια και με το καλό να ξανασμίξουμε!” 
 
Ευχαριστούμε για την πολύτιμη προσφορά τους, τους εθελοντές:
Αντωνία Βουδούρη
Χαρά Καπαρέλη
Φωτεινή Παρασκευοπούλου
Ανδρέα Λαμπρόπουλο

Η αλλοίωση κάποιων φωτογραφιών έγινε για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR και την ισχύουσα νομοθεσία.

ΣΧΕΤΙΚΑ